Bestelinformatie

Waar wilt u meer over weten?
Online bestellen
Online betalen
Verzendkosten en levering
Retourneren van bestelde artikelen
Klantenservice en klachtenafhandeling
Garantie

Hoe kan ik online een bestelling doen?
Je kunt een bestelling plaatsen door het gewenste product uit te kiezen en dit in jouw winkelmandje te plaatsen. In je winkelwagen kun je eventueel het aantal aanpassen.
Wanneer je wilt afrekenen klik je op de groene knop "Afrekenen" en daar vul je jouw gegevens in zoals wordt gevraagd.
Als je akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden klik je op de groene knop "Bevestig bestelling".
Alvorens te betalen controleer je op de betaalpagina je bestelling en jouw gegevens. Kies hier ook jouw betaalmethode.
Zodra je op de groene knop "Betalen" klikt word je doorgestuurd naar de betaalprovider waar je de betaalopdracht kunt geven.
Daarna kom je weer terug op onze website en zie je het resultaat van jouw betaling. Bij een goedgekeurde betaling ontvang je een e-mail met een bevestiging van jouw bestelling.

Online betalen & betaalmethodes
Op onze website kun je jouw bestelling veilig online betalen. De betaling wordt uitgevoerd door de betaalprovider Mollie BV. De verbinding tussen je computer en de webshop/betaalpagina wordt beveiligd met een SSL-encryptie. De aangeboden betaalmethodes zijn:

  • iDeal (indien je een Nederlandse bankrekening hebt)
  • Bancontact (indien je een Belgische bankrekening hebt)

Wij brengen geen transactiekosten in rekening aan onze klanten.

Verzendkosten en levering
Indien de door jou bestelde producten op voorraad zijn, zal de bestelling binnen 24 uur worden verstuurd.
Afhankelijk van de bezorgtijden, weekenden en feestdagen zal je bestelling normaliter 1 werkdag na verzending worden geleverd.

Voor bestellingen tot € 50,00 excl. BTW zijn de verzendkosten € 5,99 excl. BTW en verzending binnen Nederland.
Bestellingen van € 50,00 excl. BTW en hoger worden gratis thuisbezorgd (binnen Nederland).
Op de productpagina, in het winkelmandje en op de betaalpagina zie je welke verzendkosten er voor jouw bestelling van toepassing zijn. Producten die op het moment van bestellen niet op voorraad zijn zullen worden nageleverd in een aparte zending.

Retourneren van bestelde artikelen
Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending naar de webwinkel zijn voor jouw eigen rekening. Deze kosten bedragen € 5,99 excl. BTW per pakket (raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder). Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@nagelshoppijnacker.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of gebruikt zijn, dan kunnen we deze niet retour nemen en dus ook niet crediteren. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Klantenservice en klachtenafhandeling
Wij doen onze uiterste best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je niet tevreden over onze producten of dienstverlening dan verzoeken wij je vriendelijk contact op te nemen via de contactpagina of telefonisch. Je ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie op je klacht. Mochten wij naar jouw mening een klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld, dan kun je je altijd richten tot het Europese Online Geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/odr.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie en/of vervanging.

Lennoxlynn Gellak nu voor 10 euro - Nagelshop Pijnacker

Lennoxlynn Gellak nu voor 10 euro

20 april 2024 - Omdat de gellak van lennoxlynn uit ons assortiment gaat hebben wij nu de laagste prijzen 15 ml voor maar 10... lees verder »

Nieuwe Gellak van Rediershof is uit - Nagelshop Pijnacker

Nieuwe Gellak van Rediershof is uit

9 april 2024 - 4 nieuwe mooie zomer gelpolish met een subtiele glinstering erin is uitgekomen wisten jullie dat de rediershof gellak hema vrij is? bekijk ze gauw in de... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.